Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Kosičková, Jana ; Krupicová, Dana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Posilování konkurenceschopnosti firmy je zaměřena na aktuální situaci společnosti Ford CARent, a.s. Tato společnost je porovnávána s konkurenčními firmami na území města Brna. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým východiskům, druhá část se zaměřuje na analýzu společnosti a okolí podniku a poslední část je věnována návrhům, které jsou určeny, tak aby vedly k posílení konkurenceschopnosti firmy.
Hodnocení technické úrovně vozidel značky FORD pro účely oceňování
Valešová, Jaroslava ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Kledus, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou současné produkce vozidel značky FORD a také analýzou z hlediska vývoje jejich technické úrovně. Bylo vytvořeno parametrické porovnání současně vyráběných vozidel na trhu. Pro nejběžnější modely Fiesta, Focus a Mondeo je porovnána změna technické úrovně za období posledních 10 let. Na základě těchto vyhodnocení byl vytvořen podklad pro stanovení koeficientu technické úrovně. A dále je provedeno posouzení změny směnné hodnoty pro nejběžnější modely za období 10 let a jejich porovnání s příslušnými amortizačními stupnicemi v souladu s metodikou Znaleckého standartu číslo I/2015 a to tak, aby byly důsledně zohledněny změny technické úrovně pro starší modely.
Diagnostika a opravy systému Common Rail
VASTL, Tomáš
Tato bakalářská práce se věnuje systému Common-rail. Zaměřuje se na diagnostiku sériovou i paralelní na konkrétním vozidle Ford. Úvodní část je zaměřena na teorii systému, metody diagnostiky a její význam. Následující část řeší konkrétní problematiku se zaměřením na konkrétní závadu na vozidle. V praktické části práce jsou provedena jednotlivá měření sériovou a paralelní diagnostikou na vozidle.
Válka v Indočíně v období Nixonovy a Fordovy administrativy
Šulka, Petr ; Horčička, Václav (vedoucí práce) ; Koura, Jan (oponent)
Po roce 1968, který byl v dějinách války v Indočíně klíčový, se začala odvíjet nová fáze konfliktu. Spojené státy, pod vedením prezidenta Lyndona B. Johnsona po ofenzivě Tet a masivních domácích protestech definitivně ustoupily od cíle vojenského vítězství a změnily svoji strategii ve snahu co nejrychleji z konfliktu vybřednout. Johnsonem navázaná jednání s Vietnamskou demokratickou republikou v Paříži byla však jihovietnamským prezidentem Nguyenem Van Thieu soustavně negována. Až později se ukázalo, že se tak dělo v součinnosti s republikánským kandidátem na prezidenta Richardem M. Nixonem, který chtěl tímto zkompromitovat politiku demokratického prezidenta a sám usednout na jeho místo. Nixon, po svém nástupu do prezidentského úřadu, předpokládal, že jím obnovená jednání v Paříži budou jednoduchá a povedou k rychlému ukončení války. Brzy se však ukázalo, že to byl omyl. Severovietnamcům a komunistickým povstalcům v Jižním Vietnamu se podařilo díky sporům vyvolaným Thieuem v prodlevě mezi rozhory obnovit své síly a nebyli již ochotni ustoupit. Jednání zabředla do neplodných debat a sporů. Nixon a jeho nejbližší spolupracovník Henry Kissinger byli nuceni hledat jiná východiska. Na mezinárodní diplomatické scéně se Spojené státy pokusily vyjednávat se spojenci Hanoje - Sovětským svazem a Čínskou...
Hodnocení technické úrovně vozidel značky FORD pro účely oceňování
Valešová, Jaroslava ; Tylšar, Vladimír (oponent) ; Kledus, Robert (vedoucí práce)
Práce se zabývá analýzou současné produkce vozidel značky FORD a také analýzou z hlediska vývoje jejich technické úrovně. Bylo vytvořeno parametrické porovnání současně vyráběných vozidel na trhu. Pro nejběžnější modely Fiesta, Focus a Mondeo je porovnána změna technické úrovně za období posledních 10 let. Na základě těchto vyhodnocení byl vytvořen podklad pro stanovení koeficientu technické úrovně. A dále je provedeno posouzení změny směnné hodnoty pro nejběžnější modely za období 10 let a jejich porovnání s příslušnými amortizačními stupnicemi v souladu s metodikou Znaleckého standartu číslo I/2015 a to tak, aby byly důsledně zohledněny změny technické úrovně pro starší modely.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Kosičková, Jana ; Krupicová, Dana (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Posilování konkurenceschopnosti firmy je zaměřena na aktuální situaci společnosti Ford CARent, a.s. Tato společnost je porovnávána s konkurenčními firmami na území města Brna. Práce je rozdělena do tří částí. První část je věnována teoretickým východiskům, druhá část se zaměřuje na analýzu společnosti a okolí podniku a poslední část je věnována návrhům, které jsou určeny, tak aby vedly k posílení konkurenceschopnosti firmy.
Marketingová strategie značky Ford na českém trhu
Kliská, Veronika ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Burda, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá marketingovou strategií značky Ford a jejím cílem je její analýza a analýza vnímání této značky na českém trhu. Dále také návrh řešení jejích slabých stránek. První část je zaměřena na teorii jednotlivých složek marketingové strategie. Zabývá se marketingovými koncepcemi, marketingovým plánem, mixem a jednotlivými částmi marketingové komunikace. V druhé části jsou popsány hlavní historické milníky společnosti Ford, její role v České republice a je provedena analýza současného stavu automobilového trhu v České republice. Dále je zde proveden rozbor výsledků několika průzkumů vnímání značky Ford na českém trhu a jsou navržena řešení pro jeho zlepšení. Třetí část analyzuje marketingovou strategii značky a jednotlivé složky marketingového mixu. V závěrečné části je uvedeno několik návrhů pro zlepšení slabých stránek marketingové strategie této značky.
Komunikační strategie značky Ford
Petr, Rostislav ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Košaříková, Petra (oponent)
Práce rozebírá strategii, která zastřešuje komerční komunikační aktivity automobilové značky Ford v České republice. Důraz je přitom kladen na nadlinkovou (ATL) komunikaci a mediální plánování. Samozřejmostí jsou základy ve formě teorie fungování a působení komerčních komunikací na rozhodování spotřebitele a charakteristik dostupných prostředků (komunikační a mediální mix). Předmětem práce je i představení profilu společnosti Ford Motor Company s.r.o., včetně portfolia nabízených produktů a typologie cílové skupiny. Součástí je rovněž i stručný přehled historie samotné značky Ford. Dále uvádí, jak jsou v praxi používány jednotlivé prvky komunikačního mixu a detailně popisuje některé konkrétní dílčí projekty. Analytická část je završena výpočtem efektivity stanovené strategie, časového průběhu a porovnáním s konkurencí. Na základě shrnutých výsledků jsou navržena možná doporučení pro další vylepšení.
BTL marketingové komunikace a jejich význam pro budování značky.
Kristlová, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Hauptová, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se skládá ze dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V rámci teoretické části je popsán marketingový mix, vývoj marketingových komunikací, komunikační kampaň a jednotlivé nástroje komunikačního mixu se zaměřením na BTL marketingové komunikace (Sales Promotion, Direct marketing a Nová média) a jejich význam pro budování značky. Praktickou část tvoří analýza BTL online komunikační kampaně společnosti Ford Motor Company pro novou Fiestu. Cílem této práce je na základě analýzy BTL online komunikační kampaně společnosti Ford dokázat, že BTL komunikace jsou stále důležitější pro oslovení zákazníka a budování značky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.